2014. január 1., szerda

Midori műve - Karácsony EXO módra



Karácsony este volt. Szöul utcáit halk Mozart zene és karácsonyi illat járta át. A házakat megtöltötte a karácsony békés hangulata. Nem volt ez máshogy az EXO dormban sem.
Na várjunk csak. Akkor mi volt ez a zaj?
– Kris Wu! Azonnal állj meg! Ha elkaplak nagyon megkeserülöd! – kergette Tao Krist a dormban, megzavarva a többieket. Suho hamar megelégelte a dolgot:
–Megállni! Mindkettő! Most azonnal! – mire a kergetőző páros megtorpant és ijedten pislogott a leaderre.
–Már megint mi ütött belétek?
–Kris egy zselés szaloncukrot rakott a cipőmbe és én úgy bújtam bele! – háborgott Tao. – Ezért veszel nekem egy új Guccit! – mondta már Krisnek.
–Felejts el Zitao – flegmázott – Nem kapsz több Guccit.
–Annyira gyerekes vagy! – forgatta szemét a díva.
–Én vagyok gyerekes?! – háborodott fel Kris. – Ki kapcsolta ki a meleg vizet, amikor fürödtem?
–Azért kaptad, mert nem fürödtél velem!
–De végül Sehun fürdött veled!
–Nem érdekelsz Kris, de ezt még meg fogom bosszulni! Mondjuk legyantázom a lábad amikor alszol!
–És még én vagyok a gyerekes...
–Igen, te!
Suho csak állt némán, a veszekedő párt nézve, akik közben teljesen megfeledkeztek róla. A leader úgy döntött, hogy inkább magukra hagyja őket.
D.O finom karácsonyi vacsorája után Taonak eszébe jutott, hogy még nem volt fürdeni. Keresnie kell valakit, aki fürdik vele. Rögtön ki is szemelte a kanapén lustán elterülő Xiumint.
–Gege, fürödj velem! – kérte negédesen.
–Bocsi Zitao, de már fürödtem Layjel. Kérdezd inkább D.O-t.
Kyungsoo hyung biztos fürödne velem – gondolta, és elindult megkeresni őt.
Meg is találta a konyhában. Épp mosogatott miközben Kai hátulról átölelve őt édesen sutyorgott a fülébe.
–Kyungsoo hyung! Kérlek fürödj velem!
–Öö.. most épp nem érek rá Zitao... – D.O zavarba jött, hogy Tao ilyen intim helyzetben találta őt Kaijal. – De mért nem kérdezed meg Suhot? Ő biztosan fürödne veled.
Suho nem mondhat nemet a fiának! – indult Tao a leader keresésére.
Meg is találta az előszobában, de épp ment valahová Chennel.
–Suho hyung – nézett rá kiskutya szemekkel – fürdesz velem?
–Sajnálom Tao, de most mennem kell, a manager hyung hívott – mondta, és már léptek is ki az ajtón.
Tao elszontyolodott, de nem adta fel a keresést.
A nappaliban Sehun és Luhan egymást átölelve nézte a tévét.
–Gege, fürödj velem! – könyörgött Tao.
Mindketten felpillantottak a maknaera, majd Sehun válaszolt neki:
–Bocsi panda, de mi már fürödtünk.
Tao Baekhyun és Chanyeol szobája felé vette az irányt, de Luhan utánaszólt:
–Tőlük inkább meg se kérdezd...
Tao kezdett kétségbe esni. Az idő későre járt, és még mindig nem fürdött. Már csak egyetlen esélye maradt: Kris. Bekopogott a szobájába:
–Gege légyszi...
–Nem, Zitao, nem veszek neked több Guccit és nem fogok veled fürdeni.
–Kérlek fürödj velem – nézett rá kiskutya szemekkel, majd ajkát lebiggyesztette, kezeit ökölbeszorítvaaz arcához emelte:
–Bbuing-bbuing – csinálta Tao az ellenállhatatlan aegyoját. Kris tudta, hogy ezt a csatát elvesztette:
–Na jó, rendben. Menjünk.
Kris belépett a fürdőszobába oldalán az önelégülten mosolygó Taoval. Levetkőztek, ruháikat a földre dobták. Kris megnyitotta a csapot. Élvezte, ahogy a forró víz meztelen bőrét simogatja. Hm... Nem is volt olyan rossz ötlet ez a fürdés.
Tao is belépett a zuhany alá, háttal Krisnek. A vízcseppek gyöngyként peregtek le halvány bőrén. Tao meztelen bőrének látványa teljesen megbabonázta Krist. Milyen puha lehet... – gondolta.
Nem bírt ellenállni neki, meg kellett érintenie. Tusfürdőt nyomott a kezébe és elkezdte masszírozni a maknae vállát. Tao teljesen ellazult a kezei közt. Még sosem tapasztalta, hogy Kris ilyen gyengéd lett volna vele, ahogy a hátát simogatta, szinte elolvadt az érintésétől.
–Látom örülsz, hogy eljöttem veled – mondta Kris önelégült vigyorral.
–Egyedül is megfürödtem volna, ha nem jössz – fordult szembe vele a sértett díva. Hirtelen nagyon közel találta magát Krishez, ahogy ott állt meztelenül.
–Fogd be! – mondta zavarában Tao.
–Tudod mit? Inkább te fogd be, te hisztis panda! – és befogta a kis panda száját, nem is akárhogy: a szájával.
Tao el akarta lökni magától, de a teste nem mozdult. Hogy hagyhatja, hogy ez az egocentrikus majom őt csókolja ilyen puhán és... ahh... szenvedélyesen.
Kris elszakadt akaitól. Tao ijedten pislogott rá. Szinte lesokkolta őt ez a csók. Kris fölényesen mosolygott rá.
–Úgy utállak! – adta elő megint a dívát Tao.
–Ugyan mért? Nekem úgy tűnt élvezted – vigyorgott rá önelégülten.
–Szerintem én már elég tiszta vagyok – eresztette el füle mellett Kris megjegyzését, majd egy törölközőt tekert magára és kiviharzott a fürdőszobából.
Másnap reggel az EXO dorm éktelen lármára ébredt.
–Csak kerülj a kezeim közé, te aberrált panda!
Meglepő módon a Taoris páros fel s alá rohangált a dormban. Ismét Suho volt az, aki rendet teremtett köztük:
–Megállni! Már megint mi ez az ordibálás?!
–Tao legyantázta a lábamat miközben aludtam! Tudod hogy fájt?!
–Azt hitted nem fogom beváltani az ígéretem? - pattogott Tao. - Hát akkor nagyon rosszul hitted! Amúgy is olyan szőrös vagy! Egy szemöldökcsipesz se ártana! - röhögött.
Suho fejcsóválva odébbállt, magára hagyva a civakodó párt. Hiába. Van, ami sosem változik. Még karácsonykor sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése